Nawigacja

Ankieta badania poziomu zadowolenia Klienta

Szanowni Państwo,

dziękujemy za skorzystanie z usług Głównego Urzędu Miar. Będzie nam miło, jeśli zechcecie podzielić się swoją opinią na nasz temat. Państwa sugestie i wnioski zostaną wykorzystane w procesie doskonalenia świadczonych przez nas usług.

Ankieta jest w pełni anonimowa, a jej wypełnienie zajmie nie więcej niż 5 minut.

 
Kierownictwo
Głównego Urzędu Miar

Ankieta badania poziomu zadowolenia Klienta * - gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe
I.1 czas realizacji usługi/czynności * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
I.2 koszt realizacji usługi/czynności * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
I.3 jakość kontaktu z personelem realizującym usługi/czynności * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
II. Ocena ogólna jakości obsługi klienta w GUM:
II.1 dostęp do informacji nt. usług/czynności * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
II.2 dostęp do informacji nt. płatności * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
II.3 funkcjonalność i przejrzystość cennika usług GUM * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
II.4 sformalizowanie procedur dotyczących realizacji usługi/czynności * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
II.5 jakość kontaktu z personelem GUM * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
II.6 funkcjonalność i przejrzystość strony internetowej GUM * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
III. Jak często korzystają Państwo z usług / czynności realizowanych przez Główny Urząd Miar? * Wymagane pole
V. Dodatkowe uwagi:


7 - 1 =
do góry