ŚWITEŹ (archiwum)
Archiwum informacji o projekcie "ŚWITEŹ" – Systemie Wsparcia Informatycznego Usług Terenowej Administracji Miar
W dniu 11 maja 2018 r. Wiceprezes Głównego Urzędu Miar Pan Maciej Dobieszewski podpisał, z upoważnienia Prezesa GUM, porozumienie o dofinansowanie ze środków europejskich realizacji projektu pn. „System Wsparcia Informatycznego Usług Terenowej Administracji Miar”.
Głównym celem projektu jest zwiększenie dostępności i jakości usług świadczonych przez administrację miar, dzięki wdrożeniu i uruchomieniu nowoczesnej platformy elektronicznych usług publicznych kierowanych do naszych klientów.
Elektroniczny charakter usług pozwoli na ograniczenie osobistego kontaktu z urzędem, co z kolei w znacznej mierze przyczyni się do oszczędności czasu i zmniejszenia kosztów w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej.
Realizacja niniejszego projektu wpłynie na osiągnięcie długofalowych korzyści zarówno po stronie klientów, jak i po stronie administracji miar.
Jest to pierwszy projekt Głównego Urzędu Miar, którego realizacja jest w głównej mierze (84,63%) finansowana z funduszu środków europejskich (Program Operacyjny Polska Cyfrowa).
Całkowita wartość projektu wynosi 12 729 334,66 PLN (brutto).
Zgodnie z warunkami porozumienia projekt jest realizowany od 1 sierpnia 2018 r. do 31 marca 2022 r.
Wcześniejsze wydarzenia, związane z przygotowywaniem projektu ŚWITEŹ, znajdują się na stronie BIP GUM.
Publikacje
Projekt „ŚWITEŹ” – wdrożenie platformy elektronicznych usług publicznych w administracji miarMichał Kolczyński, 2_23/2019 |
|