Nawigacja

Departamenty i biura

Biuro Dyrektora Generalnego

Autor : Zbigniew Ramotowski
Opublikowane przez : Adam Żeberkiewicz

Tomasz Borkowski

Dyrektor Biura Dyrektora Generalnego

tel. 22 581 9349
bdg@gum.gov.pl

 

Anna Misterkiewicz

Z-ca Dyrektora 

tel. 22 581 9209 
anna.misterkiewicz@gum.gov.pl

 

Łukasz Dudkiewicz

Z-ca Dyrektora 

tel. 22 581 9286
lukasz.dudkiewicz@gum.gov.pl

 

Paweł Sarek

Z-ca Dyrektora

 

Wydział Administracyjny

Waldemar Senftleben 
Naczelnik Wydziału

waldemar.senftleben@gum.gov.pl
tel. 22 581 9400

 

Wydział Bezpieczeństwa

Marek Pawłowski
Naczelnik Wydziału

tel. 22 581 93 14
marek.pawlowski@gum.gov.pl

 

Wydział Informatyki

Jacek Jurys
Naczelnik Wydziału

tel. 22 581 9530
jacek.jurys@gum.gov.pl

 

Wydział Kadr i Rozwoju Zawodowego

Bartłomiej Ilasz
Naczelnik Wydziału

tel. 22 581 9343
bartlomiej.ilasz@gum.gov.pl

 

Wydział Księgowości i Finansów

Monika Godlewska
Naczelnik Wydziału - Główny Księgowy

tel. 22 581 9106
monika.godlewska@gum.gov.pl

 

Wydział Obsługi Administracyjnej Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar

Anna Piskulak
Naczelnik Wydziału

anna.piskulak@gum.gov.pl

 

Wydział Planowania i Budżetu

Małgorzata Podsiadły
Naczelnik Wydziału

tel. 22 581 9011
malgorzata.podsiadly@gum.gov.pl


 

Wydział Utrzymania Technicznego Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar

Maciej Nowiński
Naczelnik Wydziału

tel. 609 883 287
maciej.nowinski@gum.gov.pl

 

Wydział Zamówień Publicznych

Magdalena Bławdziewicz-Odolińska
Naczelnik Wydziału

tel. 22 581 9105
magdalena.odolinska@gum.gov.pl

 

Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Obsługi Kancelaryjnej

 

Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Wytwarzania Elementów Konstrukcji Mechanicznych

 

BIURO DYREKTORA GENERALNEGO odpowiada za realizację zadań dotyczących obsługi Urzędu, z zakresu: 

  1. planowania, wdrażania i realizacji działań służących sprawnemu funkcjonowaniu Urzędu;
  2. prowadzenia czynności z zakresu prawa pracy wobec osób zatrudnionych w Urzędzie oraz realizacji polityki personalnej;
  3. tworzenia, nadzoru nad wdrażaniem polityki wynagrodzeniowej oraz administrowania funduszem wynagrodzeń;
  4. przygotowania i prowadzenia sprawozdawczości w zakresie informacji kadrowej;
  5. funkcjonowania, warunków działania i ciągłości pracy Urzędu;
  6. gospodarowania mieniem Urzędu, w tym administrowania budynkami, prowadzenia i aktualizacji ewidencji składników majątku oraz wsparcia w zakresie terminowego i prawidłowego przeprowadzania inwentaryzacji; 
  7. koordynowania działań antykorupcyjnych prowadzonych w Urzędzie;
  8. koordynowania zarządzania ryzykiem i szansą w Urzędzie;
  9. zapewnienia realizacji przepisów o ochronie sygnalistów;
  10. nadzoru nad poprawnością procesu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie, w tym:
    a) jego koordynacja,
    b) realizacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
    c) opracowanie i aktualizacja planów postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
  11. określonego w ustawie o ochronie informacji niejawnych;
  12. opracowywania i wdrażania strategii informatyzacji Urzędu oraz administracji terenowej;
  13. budowy, rozwoju, utrzymywania oraz zapewnienia bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych i łączności telefonicznej w Urzędzie;
  14. realizacji zadań związanych z prowadzeniem rachunkowości, księgowości i gospodarki finansowej Urzędu;
  15. koordynacji opracowywania projektu planu i planu budżetu państwa oraz budżetu środków europejskich dla części 64 – Główny Urząd Miar, tj. dla Urzędu i łącznie dla części 64 we wszystkich wymaganych przekrojach;
  16. przygotowania oraz prowadzenia sprawozdawczości w zakresie rachunkowości, finansów oraz budżetu;
  17. prowadzenia i aktualizacji rocznych planów finansowych Urzędu;
  18. nadzoru nad wykonaniem planu inwestycyjnego w administracji terenowej;
  19. udziału w kontrolach działalności organów administracji miar i organów administracji probierczej oraz administracji terenowej prowadzonych przez Departament Nadzoru i Kontroli;
  20. realizowania zadań związanych z opracowywaniem budżetu w układzie zadaniowym i tradycyjnym;
  21. opracowywania harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetowych, comiesięcznego zapotrzebowania na środki budżetowe, sporządzania analiz z realizacji dochodów i wydatków budżetowych;
  22. wnioskowania o środki rezerwy celowej;
  23. monitorowania stanu, dochodzenia i rozliczania należności publicznoprawnych i cywilnoprawnych Urzędu;
  24. prowadzenia postępowań administracyjnych w przedmiocie ulg w spłacie należności publicznoprawnych pozostających we właściwości Prezesa;
  25. prowadzenia spraw związanych z pobieraniem opłat za czynności administracji miar wykonywane w Urzędzie oraz wystawiania faktur VAT za czynności wykonywane w Urzędzie na podstawie umów cywilnoprawnych;
  26. projektowania, wytwarzania i konserwacji elementów konstrukcji mechanicznych stanowisk pomiarowych i badawczych Urzędu;
  27. technicznej obsługi Urzędu.

Biuro Dyrektora Generalnego realizuje także zadania na rzecz ŚKLGUM, zgodnie z zakresem właściwości Biura.

do góry