Nowość - załatw sprawę online w systemie ŚWITEŹ
Opublikowane przez : Adam Żeberkiewicz
Chcesz dokonać zgłoszenia paczkowania/sprowadzania/importowania towarów paczkowanych?
Już teraz możesz zrobić to bez wychodzenia z domu przez Internet. Skorzystaj z bezpłatnej platformy ŚWITEŹ (System Wsparcia Informatycznego Usług Terenowej Administracji Miar) do kontaktu z urzędami miar i załatw swoją sprawę szybko, wygodnie i bez kolejek, w wybranym przez siebie czasie i w dowolnym miejscu. Nie ograniczają Cię godziny pracy urzędów – sam decydujesz, kiedy złożysz wniosek. Wniosku nie musisz podpisywać ręcznie – do podpisu elektronicznych dokumentów służy bezpłatny profil zaufany lub certyfikowany podpis kwalifikowany.
Co zyskasz?
- załatwisz wiele spraw w urzędach miar na terenie całej Polski;
- sprawdzisz na bieżąco statusy spraw i wniosków;
- odbierzesz i wyślesz urzędową korespondencję. Każda wysyłka i odbiór pisma przez ŚWITEŹ ma urzędowe poświadczenie odbioru;
- wszystkie swoje zgłoszenia będziesz miał w jednym miejscu;
- chcąc dokonać aktualizacji nie będziesz musiał wypełniać wszystkiego od początku.
Chcesz dokonać zgłoszenia on-line?
Wejdź na stronę switez.gum.gov.pl, zaloguj się i korzystaj z wygodnej formy kontaktu z Urzędem Miar.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości podczas wypełniania zgłoszenia - zajrzyj do Instrukcji